breaking
Από το Blogger.
✦ ✦ Unlabelled ✦ Γράμμα από αθλητή μου: Ο Χριστουγεννιάτικος μου στόχος

Share This





Το τένις είναι ένα άθλημα που αγαπώ από μικρό παιδί. Μου αρέσει η ταχύτητα, η αντοχή και η στρατηγική του. Τα τελευταία χρόνια, έχω αρχίσει να παίζω πιο σοβαρά και έχω βάλει μερικούς στόχους για τον εαυτό μου.

Ο βασικός μου στόχος για το 2024 είναι να βελτιώσω την τεχνική μου. Θέλω να μπορώ να χτυπάω τη μπάλα με περισσότερη δύναμη και ακρίβεια. Για να το πετύχω αυτό, θα συνεχίσω να κάνω προπονήσεις με έναν έμπειρο προπονητή όπως εσύ. Αλήθεια με κάνεις να βγάζω τον καλύτερο μου εαυτό και νιώθω πολύ όμορφα στο court.

Ένας άλλος στόχος μου είναι να γίνω πιο ανταγωνιστικός. Θέλω να μπορώ να κερδίζω παιχνίδια από πιο έμπειρους παίκτες. Για να το πετύχω αυτό, θα αρχίσω να συμμετέχω σε περισσότερα τουρνουά.

Τέλος, θέλω να νιώθω πιο υγιής και σε φόρμα, τις περισσότερες μέρες(ξέρω οτι είναι αδδύνατον να είμαστε στο 100% κάθε μέρα). Το τένις είναι ένα άθλημα που απαιτεί καλή φυσική κατάσταση. Θα προσπαθήσω να τρώω υγιεινά και να γυμνάζομαι τακτικά.

Ελπίζω να μπορέσω να πετύχω τους στόχους μου για το 2024. Θα δουλέψω σκληρά για να βελτιώσω τις ικανότητές μου και να γίνω ένας καλύτερος παίκτης του τένις.

Πώς θα πετύχω τους στόχους μου;

Για να πετύχω τους στόχους μου, θα ακολουθήσω τα παρακάτω βήματα:

  • Θα κάνω προγραμματισμένες προπονήσεις. Θα έχω ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προπονήσεων που θα ακολουθώ κάθε εβδομάδα. Αυτό θα με βοηθήσει να βελτιώσω την τεχνική μου και την αντοχή μου.
  • Θα συμμετέχω σε τουρνουά. Θα αρχίσω να συμμετέχω σε περισσότερα τουρνουά για να αποκτήσω εμπειρία και να αντιμετωπίσω πιο έμπειρους παίκτες.
  • Θα φροντίσω τη διατροφή και την υγεία μου. Θα τρώω υγιεινά και θα γυμνάζομαι τακτικά για να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση.

Είμαι αισιόδοξος ότι μπορώ να πετύχω τους στόχους μου για το 2024. Θα δουλέψουμε μαζί σκληρά και θα κάνω τα πάντα ώστε να γίνω ένας καλύτερος παίκτης του τένις.

Ολυμπιάδα Tennis Club
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply