breaking
Από το Blogger.
Έπαιζε με πρόβλημα; - VIDEO

Share This

djokovic-wimbledon16-7_408.jpg

Yπονοούμενα για πρόβλημα τραυματισμού, άφησε ο Νόβακ Τζόκοβιτς λίγο μετά την απρόσμενη ήττα από τον Σαμ Κουέρι για τον 3ο γύρο του Wimbledon, με τον Σέρβο να αρνείται να δώσει λεπτομέρειες, λέγοντας ότι ο "Σαμ άξιζε 100% τη νίκη" 

Εμφανώς απογοητευμένος αλλά πάνω απ'όλα ψύχραιμος και ήρεμος, εμφανίστηκε ο Νόβακ Τζόκοβιτς στους δημοσιογράφους, 20 λεπτά μετά την ήττα απ'τον Σαμ Κουέρι.

Ο Σέρβος, γνώρισε την πρώτη του ήττα εδώ και 13 μήνες σε Grand Slam τουρνουά και αποχαιρέτησε το όνειρο του ημερολογιακού Grand Slam καθώς και του Golden Slam.

Το Νο1 της κατάταξης, δεν βρέθηκε στην καλύτερή του μέρα, τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο που συνεχίστηκε η αναμέτρηση με τον Κουέρι, όπου ο Αμερικανός κατάφερε τελικά να ολοκληρώσει τη φοβερή του νίκη με συνολικό σκορ 7-6, 6-1, 3-6, 7-6, σε μια απ'τις μεγαλύτερες εκπλήξεις σε Grand Slam τουρνουά τα τελευταία χρόνια.

"Έκανε ένα εξαιρετικό ματς. Σέρβιρε πάρα πολύ καλά. Είχε πολλούς πόντους στο σερβίς του. Μπράβο του" είπε αρχικά ο Τζόκοβιτς που δεν ήθελε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετωπίζει.

"Δεν μπορώ να πάρω τίποτα από τη νίκη του αντιπάλου μου. Έπαιξε καλά και άξιζε τη νίκη. Είχα τις ευκαιρίες μου, ειδικά στο 4ο σετ, σέρβιρα για το σετ, στο tie break προηγήθηκα. Δεν ένιωθα τη μπάλα όπως θα ήθελα. Δεν είμαι 100% καλά, αλλά δεν είναι η σωστή στιγμή για να το συζητήσουμε. Ο αντίπαλος μου έπαιξε σε πολύ υψηλό επίπεδο και άξιζε τη νίκη" τόνισε χαρακτηριστικά ο 29χρονος.

"Ήξερα ότι θα είναι κλειστό ματς, δεν θα ήταν εύκολο να σπάσω το σερβίς του. Εψαξε τα χτυπήματά του και τα περισσότερα πήγαν μέσα. Προφανώς νιώθω πιο άνετα στο κεντρικό court. Έχω παίξει τα περισσότερα ματς εκεί. 

"Δεν είναι η πρώτη φορά που χάνω. Ξέρω τι πρέπει να κάνω. Το πρώτο πράγμα είναι να χαλαρώσω λίγο. Κατάφερα να κερδίσω τέσσερα σερί Grand Slam. Θέλω να προσπαθήσω να συγκεντρωθώ στις νίκες μου. Είναι απίστευτο συναίσθημα να κρατάς και τα τέσσερα Grand Slam. Δεν είναι εύκολο να το διαχειριστείς πνευματικά. 

"Έχω ζωή και εκτός τένις και έχω πράγματα να κάνω. Θα επικεντρωθώ σε πράγματα εκτός τένις το επόμενο διάστημα, το χρειάζομαι. Έχω μια πολύ επιτυχημένη χρονιά μέχρι τώρα και χρειάζομαι ξεκούραση"

Ο Τζόκοβιτς έχει δηλώσει ότι θα αγωνιστεί στους αγώνες Davis Cup 15-17 Ιουλίου κόντρα στην κάτοχο του τίτλου, Μεγάλη Βρετανία στο Βελιγράδι.

Στη συνέχεια θα μεταβεί στον Καναδά για το Rogers Cup ενώ θα ακολουθήσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες το Σινσινάτι και το US Open.
tennis24.gr

Ολυμπιάδα Tennis Club
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply